Bułgaria, Morze Czarne, Słoneczny Brzeg
Hotel Regata Palace
Atuty hotelu
Naszym zdaniem :
Przyjemny, nieduży i spokojny hotel zbudowany w 2004 r., zmodernizowany w 2010 r.
Położenie :
W południowo-zachodniej części Słonecznego Brzegu, ok. 250 od ładnej, piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, serwis plażowy płatny), ok. 2 km od centrum, blisko głównej ulicy. Przy plaży Cacao Beach znajdują się dyskoteki i kluby nocne.
Wyposażenie :
Recepcja z odpłatnymi sejfami, restauracja w ogrodzie, bar, sklep, punkt wymiany walut, pralnia, room-service, salon fryzjerski, wypożyczalnia samochodów.
Pokoje :
41 pokoi z klimatyzacją, łazienką (suszarka do włosów), bezpłatnymi łączami internetowymi, LCD TV, telefonem, balkonem (widok na morze lub na basen lub na hotel i okolicę). W hotelu znajdują się także 3 studia i 4 apartamenty.
Wyżywienie :
Light all Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych godzinach.
Sport i rozrywka :
Basen zewnętrzny z tarasem słonecznym, sauna, fitness, bilard, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Dla dzieci :
Brodzik, łóżeczko dla niemwlaka 2,50eu/dzień
Cena zawiera :
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera :
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Informacje o lotach liniami Enter Air / LOT Polish Airlines / Wizzair / Ryanair :
Enter Air W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Wizzair: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 140 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm), umieszczona będzie w schowku nad siedzeniem : cena 120 PLN/os. - bagaż rejestrowany 10 kg; cena 180 PLN/sztuka - bagaż rejestrowany 20kg; cena 270 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Aktualizacje Covid - 19 :
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii Jak zawsze, bezpieczeństwo naszych gości i współpracowników pozostaje naszym najwyższym priorytetem. Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i aktywnie wdrażamy dodatkowe procedury i środki higieny. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19. Prosimy, aby nasi goście zrobili to samo i postępowali zgodnie z wytycznymi opieki zdrowotnej. Środki podejmowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości i personelu · Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów. Podczas codziennych spotkań naszemu zespołowi przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych gości. · Plakaty w toaletach publicznych informujące o dobrej higienie rąk · Wszystkie wspólne obszary i toalety kompleksu są regularnie czyszczone i dezynfekowane i wentylowane. · Przy wejściach do budynków, recepcji i basenu umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk. · Dodatkowe czyszczenie miejsc publicznych i często dotykanych powierzchni (klamki / recepcja / przyciski windy) - przy użyciu produktów skutecznie zabijających wirusy. · Bielizna pościelowa prana w wyższej temperaturze. · Dla wspólnego bezpieczeństwa umieściliśmy szkło ochronne na recepcji. · Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur. · Używamy znakowania podłogi, aby zapewnić bezpieczną odległość między ludźmi, jeśli powstanie duża grupa ludzi, niektórzy z nich zostaną poproszeni o poczekanie na zewnątrz. · Podczas meldowania się goście mogą wybrać, czy personel hotelu może wejść do pokoju. Jeśli zrezygnują z tego, będą to standardowe usługi codziennej konserwacji wykonywane przez pozostawienie czystych ręczników i kosmetyków przed pokojem, starannie zapakowanych w torby sanitarne. · Regularna dezynfekcja wszystkich kluczy do pokojów i terminali płatniczych. · W punktach płatności preferowane są karty zbliżeniowe. · Na basenie leżaki zostaną umieszczone w bezpiecznej odległości od siebie. · Pokoje gościnne: Protokoły czyszczenia i dezynfekcji w celu czyszczenia pomieszczeń po wymeldowaniu gości i przed przybyciem następnego gościa.· Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w rękawiczkach jednorazowych oraz, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z gościem. Działania w podejrzanych sprawach COVID-19 Jak postępować z gośćmi, którzy wykazują objawy związane z wirusem: * Wyślemy gości hotelowych do ich pokoi, izolacja od innych osób przebywających w hotelu * Wezwanie lekarza lub karetki pogotowia, który podejmie niezbędne środkiKażdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.
Galeria: Hotel Regata Palace - zdjęcia organizatora
Galeria: zdjęcia okolicy
Bułgaria, Słoneczny Brzeg - prognoza pogody
- 2°C
- opady:
- brak
- zachmurzenie:
- 94%
- wilgotność:
- 65%
- widoczność:
- 10 km
- ciśnienie:
- 1013hPa
- wiatr:
17 km/h
- wsch. słońca:
- 07:36
- zach. słońca:
- 17:03
- min.-3°C max.-1°C
- opady:
- brak
- wiatr:
20 km/h
- wsch. słońca:
- 07:35
- zach. słońca:
- 17:04
- min.-4°C max.1°C
- opady:
- brak
- wiatr:
11 km/h
- wsch. słońca:
- 07:35
- zach. słońca:
- 17:05
- min.-3°C max.1°C
- opady:
- brak
- wiatr:
13 km/h
- wsch. słońca:
- 07:34
- zach. słońca:
- 17:06
- min.-1°C max.5°C
- opady:
- brak
- wiatr:
15 km/h
- wsch. słońca:
- 07:34
- zach. słońca:
- 17:08
Słoneczny Brzeg - klimat w Bułgaria
Podobne oferty, które mogą Cię zainteresować...

Hotel Lilia 1 osoby, 03.09-10.09, 7 dni

Hotel Atlas 1 osoby, 17.09-24.09, 7 dni

Topola Skies Resort & Aquapark 1 osoby, 21.09-28.09, 7 dni

Royal Grand Hotel & Spa 1 osoby, 21.09-28.09, 7 dni
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Zamówienie wstępne”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Travelplanet.pl S.A.

od 2001 roku

ponad 1 000 000 klientów